Curatenie in birouri - in 5 pasi

18/1/2019
Curatenia in birouri este un aspect deosebit de important in ceea ce priveste sanatatea angajatilor, dar si atmosfera care se resimte la locul de munca. Productivitatea intr-un loc curat si aerisit este mult mai mare decat intr-un birou aglomerat de lucruri, cu un aer inchis si praf. Pentru ca pare dificila curatenia intr-un spatiu mare, noi ti-am pregatit 5 pasi pe care daca ii respecti, curatenia va deveni o placere si iti va lua si putin timp.
 
  1. DESCHIDE GEAMUL
Inainte de a incepe orice altceva, deschide geamul pentru a curata aerul. Aerul inchis este plin de virusi si germeni care sunt principalele motive pentru alergii sau imbolnavirea rapida, care de asemenea duc la o crestere a absenteismului la locurile de munca.
  1. CURATA BIROUL
Arunca toate lucrurile nefolositoare si care ocupa spatiu inutil. Indeparteaza praful si petele de pe birou, apoi aseaza lucrurile la loc, in mod organizat si cu un aspect cat mai placut.
  1. DEZINFECTEAZA TASTATURA SI A MOUSE-UL
Un factor care poate duce la imbolnavirea angajatilor, sunt bacteriile adunate pe tastatura si mouse, lucruri pe care acestia le folosesc mereu, ridicand riscul de imbolnavire. Dezinfectia componentelor de lucru a calculatorului este extrem de importanta si trebuie facuta cat mai des posibil.
  1. CURATA PARDOSEALA
Curatarea pardoselii este partea finala in procesul de curatenie in birouri. Dupa ce praful a fost eliminat, totul este curatat si arata frumos, urmeaza partea de final. Pardoseala este si ea purtatoare de bacterii si trebuie curatata in mod regulat.
  1. CURATA BAIA
Desi este o incapere diferita, baia tine tot de curatenia din birouri, de aceea si ei trebuie sa-I acordam atentie. In baie este extrem de important sa dezinfectam totul, inclusive clantele, pentru a nu transporta germenii din baie in birou.

Pentru servicii de curatenie in birouri profesionale si executate intr-un mod foarte eficient, va stam la dispozitie in permanenta cu preturi foarte avantajoase!